2010年11月9日 星期二

出黎做野...最緊要識咩??

話說..
對上一次BLOG係5月16日...
個時仲未有野做住...
都係做緊D FREE LANCE...
5月尾去左個中學舊生活動...
聽左個亞SIR講...
去左試下做業管...
點知...唔駛半個月就搵到野做...
到而家都就半年....
做既野一D都唔難....
但係要EQ好高....
都係試下做工程..丫....又有人請WOO..

今日就係我做業管既LAST 3 DAY.
下星期一就返新工...
岩岩昨晚個FRIEND打俾我叫我去啤酒節...
我話我要返夜..黎唔到喇....
佢即刻問我....出黎做野...最緊要識咩??

我諗左陣...."唔知WOO"...

佢就話"最緊要SICK LEAVE呀~~"

沒有留言: